پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

دلایل خرید پنل شانه تخم مرغی آکوستیک چیست؟ باید بدانید که در حال حاضر فوم های بسیار زیادی طراحی و تولید شده، فوم هایی نظیر فوم شانه تخم مرغی، پنل آکوستیک فلکسی پارت، فوم ام دی پلاس، فوم هرمی، آکوستیک ام دی 55، پنل آکوستیک لاین و…  که هر یک از این پنل ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

قیمت پنل شانه تخم مرغی آکوستیک

همانطور که گفتیم فوم شانه تخم مرغی زیر مجموعه پنل های آکوستیک به حساب می آید که بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه کمتری برای خرید آن نیاز است. یکی از مهم ترین دلایل این امر میزان هزینه ای است که برای تولید پنل شانه تخم مرغی پرداخت می شود و از جانبی دیگر به دلیل حجم بالای تقاضا و سفارشاتی که از جانب کاربران وجود دارد و تولید تیراژی اینم محصول قیمت آن نیز در مقایسه با دیگر تجهیزات آکوستیک متعادل است.

برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که تعداد پنل های شانه تخم مرغی بیشتر از دیگر نمونه پنل های آکوستیکی است. این موضوع ارتباط مستقیمی با جذب فرکانس های صوتی دارد که در نهایت این محصول را به یکی از بهترین عایق های صوتی تبدیل می کند.

نصب راحت و سریع پنل شانه تخم مرغی

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که فوم شانه تخم مرغی در ابعاد بزرگ تولید میشود؛ بنابراین این موضوع می تواند در نصب سریعتر و آسان تر این پنل ها تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال ابعاد فوم شانه تخمه مرغی 1 در 2 بوده و  این درحالی است که پنل آکوستیک فکسی به طور معمول در ابعاد 50 در 50 سانت تولید می شود.

حال به این موضوع فکر کنید که نصب کدام یک از این پنل ها با سرعت بیشتری انجام می شود و دردسر نصب کدام یک کمتر است. پنل تخم مرغی آکوستیک خیلی سریع و با میخ و یا حتی چسب به راحتی نصب خواهد شد و به همین دلیل است که مشتریان بیشتر مایل به خرید این پنل ها هستند.

فوم شانه تخم مرغی آکوستیک

توجه داشته باشید که هر چقدر میزان تقاضا در خصوص یک محصول بیشتر باشد به صورت نا خود آگاه دیگر کاربران نیز برای خرید دقیقا همان محصول جذب می شوند. با توجه به همین موضوع است که در فروشگاه ها و یا سایت های مختلف فروش محصولات عایق صدا مانند آپ دکو در درجه اول این محصول درخواست می شود؛ اما این موضوع نمی تواند مصداقی بر بهترین بودن این محصولات باشد.

ترکیب پذیر بودن پنل شانه تخم مرغی

ویژگی های عایق صدا شانه تخم مرغی در مواردی که گفتیم خلاصه نمی شود به همین دلیل ذکر این موضوع که این پنل در ترکیب با عایق های سلول بسته ای نظیر الاستومری و فوم پلی اتیلن نیز می تواند به عنوان یک عایق صوتی بهبود یافته تر عمل کند نیز حائز اهمیت است. از آنجایی که این فوم در دسته فوم های سلول باز قرار دارد وجود یک عایق سلول بسته درکنار این محصول می تواند به عنوان یک مکمل،کارایی آکوستیکی و عایق صوتی آن را افزایش دهد.

قابلیت تولید پنل شانه تخم مرغی الاستومری

فوم شانه تخم مرغی با الاستومر نیز تولید می شود. از آنجایی که پلی اورتان یا پلی یورتان به هیچ عنوان قابلیت نسوز بودن را ندارد استفاده از پنل آکوستیک شانه تخم مرغی در محیط هایی که در معرض آتش قرار دارند اشتباه است. به همین دلیل برای استفاده از فوم شانه تخم مرغی در این موارد بهتر است از آن هخایی که جنس الاستومر دارند استفاده کنید. در نهایت باید این موضوع را بیان کنیم که فوم شانه تخم مرغی تنها پنلی است که هم به صورت آکوستیک هم به صورت الاستومر تولید می شود.

آیا به عایق صوتی شانه تخم مرغی نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *