ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟ هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین چقدر است؟ برای ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم تا به پای دیجی کالا و … برسیم؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چه کمکی به کسب و کار می کند؟

داشتن اپلیکیشن مثل داشتن سایت برای هر کسب و کاری تبدیل به امری ضروری شده و به زودی کمتر کسب و کاری را خواهید یافت که در فضای آنلاین حضور نداشته باشد. اما با این حال کسب و کار هایی که بیشتر به دنبال ارتباط مداوم با مشتری و در دسترس بودن می باشند به سراغ طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می روند و از مزیت های آن استفاده می کنند. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارزش آفرینی برای مشتریان:

اینکه امروزه کاربران می توانند به شکل غیر حضوری نیاز های خود را خریداری کنند یک ارزش کسب و کار به حساب می آید و این می تواند مزیت رقابتی شما نسبت به سایر رقابتان محسوب شود.

اطلاع رسانی و ارتباط فوری:

با وجود یک اپلیکیشن در تلفن همراه مشتریانتان می توانید آن ها را از رویداد های فروشگاه مثل تخفیف ها، جشنواره ها، محصولات جدید و … در لحظه مطلع کنید.

بهبود وفاداری مشتریان:

به کمک یک اپلیکیشن شما می توانید یک برنامه بهبود وفاداری مشتریان داشته باشید و این شاخص را بر اساس نصب اپلیکیشن و کارکرد ها و آخرین ورد های اپلیکیشن بسنجید.

کانال بازاریابی شخصی سازی شده:

می توانید با کمک گرفتن از اطلاعات تکمیلی مشتریان برای شخصی سازی کردن تبلیغات و محصولات خود مشتریان کمک بگیرید.

توجه کنید که سایت های زیادی تحت عنوان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان فعالیت می کنند اما استفاده از آن ها امن نیست و پشتیبانی ندارند و در صورت بروز کوچکترین مشکلی مجبورید با همه زحماتتان خداحافظی کنید.

همه نسخه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، دسترسی به همه مشتریان

در صورتی که فقط سایت شما ریسپانسیو باشد یا فقط اپلیکیشن اندروید داشته باشید همیشه بخشی از مشتریان را از دست می دهید. در سپهر همه راه های ممکن آماده شده است تا حتی یک مشتری را از دست ندهید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی واکنشگرا

ابتدایی ترین راه حل برای کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند طراحی سایت واکنش گرا است. در این حالت سایت در گوشی موبایل به شکلی باز می شود که سریع تر قابل مشاهده باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

اندروید پر استفاده ترین سیستم عامل موبایل در ایران است، به احتمال زیاد بیش از 60 درصد کاربران شما از نسخه اندروید فروشگاه شما استفاده کنند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی iOS

اینکه شما برای همه کاربران آماده خدمات رسانی باشید اهمیت زیادی دارد. بسیاری از مشتریان شما که احتمالا قدرت خرید بیشتری هم خواهند داشت از گوشی های اپل استفاده می کنند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی WEB APP

نسل جدید اپلیکیشن هاست که از تکنولوژی وب برای ارائه تجربه کاربری شبیه به اپلیکیشن استفاده می کند.

راحتی نصب و امتیاز مثبت برای گوگل سبب می شود این روش بسیار پر استفاده باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات فیزیکی

منظور از طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید محصولات فیزیکی، همه کالاها و محصولاتی که به شکل فیزیکی قابل لمس می باشند. پوشاک، لوازم خانگی، لوازم برقی، خوراک و…از این دسته می باشند. می توانید اپلیکیشنی داشته باشید و همه کالاهای فیزیکی خود را در آن بفروش برسانید. کاربران با جستجوی کالای مورد نیاز خود در موتورهای جستجو، به محصول شما دسترسی پیدا کرده و می توانند مستقیما به درگاه آنلاین متصل شده و خرید آنلاین خود را انجام دهند. شما هم می توانید کالای مورد نظر مشتری را با پست یا پیک ارسال نمایید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات دیجیتالی

برخلاف کالاهای فیزیکی که با دست قابل لمس می باشند، کالای دیجیتال محصولی بوده که به شکل فیزیکی قابل لمس نیست. این کالا به شکل یک فایل بوده که می توان آن را دانلود یا پخش کرد. کتاب الکترونیک، موزیک، فیلم، عکس، پادکست و هرچیزی که قابلیت دانلود داشته باشد جز کالای دیجیتال محسوب می شود. می توانید در اپلیکیشن خود همه کالاهای دیجیتالی خود را بفروشید. مزیت این کالا نسبت به کالای فیزیکی، نداشتن هزینه پست، عدم اهمه کالا، سود بیشتر و صرفه جویی در زمان مشتری است.

قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن فروشگاهی به سایت

یکی از نیاز های ضروری یک فروشگاه آنلاین به روزرسانی های مداوم محصولات و قیمت های آن ها است. این مورد در زمان طراحی سایت فروشگاهی لحاظ خواهد شد اما نکته ای که وجود دارد این بوده که در صورت درخواست یک اپلیکیشن عالی، میان سایت شما و اپلیکیشن فروشگاهی یک همگام سازی وجود داشته باشد.

همه اپلیکیشن های طراحی شده توسط تیم الفباوب این قابلیت را دارند که بصورت آنلاین با سایت اتصال داشته باشند. در صورت هرگونه تغییر در سایت بلافاصله در اپلیکیشن اعمال خواهد شد. اینکار دیگر نیازی به توسعه دهنده برنامه نخواهد داشت و شما براحتی این امکان را دارید تا با تغییر محتوای سایت خود در لحظه اپلیکیشن را هم بروز رسانی نمایید. شرکت طراحی سایت الفباوب با تیمی مجرب و حرفه ای خدمات طراحی سایت را به شکل حرفه ای برای مشتری انجام خواهد داد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *